Alla inlägg under september 2009

Av carina jansson - 30 september 2009 03:57

Jag blir galenGråter

ja vet inte va jag ska göra varför ska min karl vara så elak jag orkar inte hur mycket som helst ja e ingen robot!

jag känner mig så jävla kränkt vet inte hur ja ska göra med allt o snart kommer våran bebis att födas och så e de så här nee ja vet inte ska ja liksomm bara skita i han o gå vidare? eller ska ja försöka kämpa?

ja känner ingen glädje i något alls just nu!

idag sa han att han hadegjort ett misstag som blev tillsammans med mig men ändå så när ja frågar varför han inte gör slut så säger han (för att ja har känslor för dig) och ändå när ja ringer trycker han ner mig o säer att ja e sjuk i huve o allt!

kan faan inte me hur mycket som helst

ja får hur mycke värk som helst av att han beter sig mot mig!

 

 

och nu har min mobil gått sönder säkert mina polare får inte messen ja skickar o messen läggs bara i utkorgen asså allt ska skita sig för mig verkar de somGråter

faaaaaan  vad ja hatar mig själv!!!!!!!!!

Av carina jansson - 28 september 2009 11:46

Hej hej!

 

idag så har ja haft en livlig bebis den åker fram o tillbaka i magenTungan ute

jag är nu i vecka 36 och den e beräknad till den 30 okt.

Men ja tror den kommer tidigare för ja har haft sån värk o de och nu kan ja knappt gå mina fötter e som balonger och de e ju för att ja har vatten i fötterna vilket gör att de bllir svårt.

 

i lördags så var ja hos min killes föräldrar o dom har ju fyllt år så ddom fick en blomma o en chockladask visste inte va ja skulle hitta på min pojkväns mamma hade köpt en sån otroligt fin dress till bebisen asså den va mörkblå o grå me en liten björn som dragkedja jätte söt va den hon tror som ja att vi får en grabb! menja menar de e ju inge fel att om de blir en tjej att man har en blå grå dress och så hade hon köpt en boddy lila som de är knappar där nere så man lätt kan byta på ungen!  jag vart så rörd iaf de va så fintSkrattande

Min kontakt person hade visst inte fattat att ja fick pengar från försäkringskassan men de fick ja o då vart de ett jävla liv för att ja tog av dom!

Inte faan visste ja att ja inte fick röra dom så nu har ja bara 1600 o leva för tills bebisen kommerGråter

och på fredag så ska ja köpa världens sötaste overål till bebisen!

Av carina jansson - 21 september 2009 17:52

snart så e de dags för min lilla att komma :) känner sån gjädje!

idag så blev ja bara så jävla förbannad min polare ringer o säger att hennes kille har gjort slut o hon bär han barn ja fattar inte varför hon ringer mig o sen så när ja messar så svarar hon inteFörvånad

Fattar inte varför ja ska finnas där om hon inte tar emot min hjälp!

 

 

Aja jag skanar min älskling hoppas iaf att han kan följa me imorgon till barnmorskan. ska väl göra en undersökning för att se om ja e öppen någt!

nu e ja i vecka 35 och har verkar som faan de einte alls roligt o alla e bara på mig pallar inte med mer skit nuGråter

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards